Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.
- Vendimi per Krijimin e Qendrës së Koordinimit kundër Ekstremizmit të Dhunshëm
- Struktura Organike
- Urdher për miratimin e strukturës dhe organikës
- Struktura e pagave
- Funksionet dhe detyrat e A.P
- Procedurat që ndjekin funksionarët e lartë të AP për të marrë vendime
- CV e titullarit
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AP
- Legjislacioni Ndërkombër
- Legjislacioni Kombëtar
- Kodi Etik i sjelljes për stafin e administratës
- VKM 237 DATE 20.04.2022
- VKM NR. 81 DATE 14.02.2023 për strategjinë
- Urdhër Nr. 185 dt. 31.10.2023 i Kryeministrit për “Ngritjen dhe funksionimin e komiteteve rajonale për parandalimin e radikalizmit dhe luftën kundër ekstremizmit të dhunshëm”
- Urdhër nr. 59 date 01.04.2022 për Miratimin e Rregullores së Brendshme “Për Organizmin dhe Funksionimin e QKEDH”
- Urdhër Nr.44 Prot., datë 01.10.2020 për Zbatimin e rregullave të Etikës Profesionale në QKEDH
- Ligji për organizimin dhe funksionimin e administratës shtetërore
- Ligji për rregullat e etikes ne administratën publike
Koordinator per te Drejten e Informimit :
Znj. Lorena Isaku, Specialiste në Sektorin për Çështjet e Edukimit dhe Kerkimit
- Email : info@cve.gov.al
- Nr i gjelblër: 0800 45 45
- Tel –
- Adresa:Rr.Skënderbeg 4/1 Ap.12, Tiranë,Shqipëri
- Orari: 08:00 – 16:30 E premte orari: 08:00 – 14:00
- Format kerkese
- Format ankese
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara
- Raporti vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset
- Detajimi i buxhetit 2018-2021
- Detajim buxheti 2022-2024
- Detajim fondi i vecante per 2022
- Transferim fonde nga MB te QKEDH
Qendra e Koordinimit Kundër Ekstremizmit të Dhunshëm nuk ofron shërbime.
Koordinator per Konsultimin Publik :
Zj. Fatilda Smajlaj, Pergjegjës i Sektorit për Çështjet e Edukimit dhe Kerkimit
Email: fatilda.smajlaj@cve.gov.al
Qendra e Koordinimit Kundër Ekstremizmit të Dhunshëm nuk e ofron këtë shërbim.